استانداران می توانند برای نیروی كار بیگانه مجوز قانونی صادر كنند
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا،سردار اسماعیل احمدی مقدم سه شنبه شب پس از مراسم تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی هرمزگان در جمع خبرنگاران افزود:در حال حاضر مساله ورود غیرقانونی اتباع بیگانه تقریبا حل شده و آنچه اتفاق افتاده ورود قانونی و عدم برگشت اتباع و در نتیجه اقامت غیرقانونی اتباع بیگانه است.

وی درباره تعداد اتباع بیگانه اظهار داشت :متولی اصلی اعلام این آمار وزارت كشور است اما نیروی انتظامی تعداد آنان را حدود دو میلیون نفر برآورد می كند.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از اظهارات خود یادآور شد:فاز اول انسداد مرز ایران با افغانستان پایان یافته و بخشی از استقرار تجهیزات الكترونیكی در حال انجام است.

به گفته ارشد ترین مقام انتظامی كشور،در مرز پاكستان نیز بخشی از روند انسداد مرز انجام شده و در منطقه سراوان كه حدود 200كیلومتر آن فاقد جاده در نقاط مرزی است احداث راه و پاسگاه های مرزی آغاز شده است كه با توجه به محدودیت اعتبارات ،اتمام آن تا پایان سال آینده طول خواهد كشید.

سردار احمدی مقدم تصریح كرد:در حال حاضر انسداد مرزهای خشكی و كنترل مرزبانی با قدرت در حال انجام است كه با انسداد مرزهای خشكی مسیر قاچاق مواد مخدر به سمت دریا و مسیرهای آبی تغییر جهت داده است.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه كرد:بر این اساس تقویت یگان های ساحلی و دریابانی در دستور كار قرار گرفته كه تكمیل این فرآیند نیز حدود دو سال طول می كشد.

وی در ارزیابی خود از مدت فرماندهی سردار محمد علی آخوندی در استان هرمزگان بیشترین توفیقات وی را در حوزه اجتماعی و تعامل بین دستگاهی و توسعه زیرساختها و رساندن شاخص های امنیتی هرمزگان به سطح استان های داخلی كشور اعلام كرد.

سردار احمدی مقدم از فرمانده انتظامی جدید هرمزگان خواست :تقویت مقابله با قاچاق كالا و مواد مخدر ،اتباع بیگانه غیرمجاز ،سرقت های كوچك و معتادین خیابانی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

قابل ذكر است:بعد از ظهر سه شنبه در مراسمی ،سردار رضا محمدی یگانه به عنوان فرمانده انتظامی جدید هرمزگان معرفی شد و از خدمات سردار محمدعلی آخوندی فرمانده انتظامی سابق هرمزگان قدردانی شد.ك/2

7192/667





:: برچسب‌ها: بچه ها , اسپانیا , غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: